poniedziałek, 24 czerwca 2013

Wrocław Fashion Weekend part.1

Hej kochani!
Tydzień temu miałam okazje uczestniczyć w wielkim, modowym wydarzeniu WROCŁAW FASHION MEETING. Był to świetnie spędzony weekend w towarzystwie znanych blogerek i blogerów.
Więcej na ten temat dowiecie się w następnym poście. ;)
Cała impreza trwała 2 dni. Na jeden z nich wybrałam stylizację, którą przedstawiam Wam poniżej.
Mam nadzieję ,że Wam się spodoba !
Tymczasem zapraszam Was do komentowania Naszych postów i do wzięcia udziału w naszym konkursie, który jest pierwszym na naszym blogu.
ZAPRASZAMY !







5 komentarzy:

  1. Wyglądałaś świetnie, bardzo świeżo i letnio ; )
    Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili ; ) + czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
  2. you look very nice! colorful and fresh :)

    catwalklove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dużo tych imprez modowych we Wrocławiu. Ja ostatnio byłam na Wrocław Fashion Meeting ;-)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz!
Zapraszamy ponownie!